PRIVACITAT I PROTECCIÓ DE DADES
Amb l'objectiu d'adequar l'activitat del vostre negoci a la normativa en matèria de protecció de dades de caràcter personal, SIBPRODASA adopta una metodologia rigorosa analitzant els diferents aspectes legals a tenir en compte.
Oferim un servei complet d'implantació i adequació del vostre negoci a:
Els centres sanitaris han de posar especial atenció en el tractament de les dades de salut dels pacients, ja que es consideren dades
especialment protegits la sensibilitat dels quals obliga a adoptar mesures de seguretat més estrictes.
En particular, els centres sanitaris hauran de posar especial atenció en el tractament de les dades de salut dels pacients, ja que es consideren dades especialment protegides la sensibilitat de les quals obliga a adoptar mesures de seguretat més estrictes.
Recaptem les dades del client per adaptar-nos a les necessitats de cada cas concret, entendre les seves necessitats, informar-lo i assessorar-lo sobre les obligacions de la normativa de Protecció de Dades de Caràcter Personal. És una primera verificació i anàlisi del compliment normatiu.
Redacción de las cláusulas de información y consentimiento, elaboración del Registro de Actividades de Tratamiento y Análisis de Riesgos, cumplir con las obligaciones del Reglamento General de Protección de Datos y la Ley de Protección de Datos y Garantía de los Derechos Digitales, notificación de brecha de datos y comunicación a los interesados, ejercicio de derechos de los interesados, etc.
Assessorament íntegre sobre l'aplicabilitat de la documentació realitzada per a la seva correcta implementació a l'organització, empresa o negoci.
Actuació com a punt de contacte entre el nostre client i l'autoritat de Control de Protecció de Dades de Caràcter Personal, quan Actuem com a Delegat de Protecció de Dades extern del seu negoci.
Revisió de les pàgines web i aplicacions mòbils respecte del nivell de compliment amb la Llei.
Redacció dels textos legals d'Avís Legal, Política de Privadesa i Política de Cookies.
Us assessorem, implantem, formem, auditem i apliquem les eines de Sistemes de Gestió normalitzats de les àrees de Qualitat perquè la vostra organització millori els seus procediments de treball i es pugui distingir de la competència estalviant costos.
Si la vostra empresa té + de 100 persones treballadores hauran de tenir aprovat els plans d'igualtat les empreses ia partir del 7 de març de 2022 serà d'implantació obligada a partir de 50 persones treballadores.