skip to Main Content
sibprodasa@sibprodasa.es
+34 93 551 01 96

PRIVACITAT I PROTECCIÓ DE DADES

Serveis

Amb l’objectiu d’adequar l’activitat del seu negoci a la Normativa en matèria de Protecció de Dades de Caràcter Personal, SIBPRODASA adopta una metodologia rigorosa analitzant els diferents aspectes legals a tenir en compte.

Compliment de l'RGPD i la LOPD

Oferim un servei complet d’implantació i adequació del seu negoci a:

RGPD

Reglament General de
Protecció de Dades

LOPD-GDD

Llei Orgànica de Protecció de
Dades de Caràcter Personal

Directrices AEPD

Agencia Española de
Protección de Datos (“AEPD”)

GUIAS AEPD

Agencia Española de
Protección de Datos («AEPD»)

IMPLANTACIÓ DE LA LOPD/RGPD

  • Presa de dades.
  • Registre d'Activitats del Tractament.
  • Textos d'Informació. Clàusules informatives.
  • Textos de Consentiment.
  • Anàlisi d'obligatorietat de designar un Delegat de Protecció de Dades. (DPO/DPD)
  • Contractes d'Encarregat de Tractament
  • Contractes de Confidencialitat.
  • Transferències Internacionals.
  • Anàlisi de Riscos dels tractaments realitzats.
  • Avaluació d'Impacte.
  • Procediment sobre Mesures de Seguretat.
  • Protocol d'actuació davant les sol·licituds ejercicio de derechos de los usuarios.d'exercici de drets dels usuaris.
  • Procediment de bretxes/fuites de seguretat.
  • Informe sobre les mesures aplicables per a garantir els principis de Protecció de Dades des del disseny i per defecte.
  • Assessorament en matèria de Protecció de Dades de Caràcter Personal.

DPO/DPD DELEGAT DE PROTECCIÓ DE DADES

A més a més dels serveis que inclou la implantació de l’RGPD, el servei de DPO inclou les funcions que legalment estan establertes per aquesta figura:

  • DPO externalitzat.
  • Actuació com a punt de contacte entre l'Agència Espanyola de Protecció de Dades.
  • Cooperació amb l'Autoritat de Control.
  • Empreses o autònoms que han de designar un DPO
    • a) Col·legis Professionals
    • b) Centres docents
    • c) Tota empresa que tracti dades personals a gran escala.
    • d) Establiments Financers
    • e) Entitats asseguradores i reasseguradores
    • f) Empreses de serveis d'inversió
    • g) Centres sanitaris
    • h) Empreses de publicitat i prospecció que elaborin perfils de dades.
    • i) Empreses de Seguretat Privada
    • j) Federacions i clubs esportius que tractin dades de menors d'edat.
    • k) Empreses que tractin amb dades sensibles (Salut, origen racial o ètnic, religió, afiliació sindical, dades genètiques i biomètrics i dades relatives a la vida sexual o orientació sexual d'una persona).

AUDITORÍA ANUAL

El servei d’auditoria inclou una anàlisi i verificació del compliment normatiu en matèria de Protecció de Dades i Seguretat de la Informació, identificant deficiències i es realitza proposta de mesures correctores i recomanacions.

  • Presa de dades.
  • Registre d'Activitat del Tractament.
  • Textos Informatius.
  • Textos de Consentiment.
  • Revisió de l'obligatorietat de designar un Delegat de Protecció de Dades.
  • Contractes d'Encarregat de Tractament.
  • Contractes de Confidencialitat.
  • Transferències Internacionals.
  • Revisió de l'Anàlisi de Riscos, segons la verificació Registre d'Activitats del Tractament.
  • Verificació de la necessitat de realitzar informe pertinent d'Avaluació d'Impacte.
  • Examen de procediment de mesures de seguretat.
  • Assessorament en matèria de Protecció de Dades de Caràcter Personal.
LOPD-para-dentistas

LLEI DE SERVEIS DE LA SOCIETAT DE LA INFORMACIÓ (LSSI)

Revisió de les pàgines web i aplicacions mòbils que fa a el nivell de compliment amb la Llei de Serveis de la Societat de la Informació i Comerç Electrònic:

  • Presa de dades.
  • Examen de les obligacions legals de la pàgina web corporativa i App mòbils.
  • Redacció dels textos legals d’Avís Legal, Política de Privacitat i Política de Galetes (Cookies).
  • Elaboració de Termes i Condicions de compra de productes i / o prestació de serveis a través de mitjans electrònics, segons les característiques de cada negoci.
  • Normes d'ús de les Xarxes Socials i Política de Privacitat de les Xarxes Socials.
  • Manual de procediment d'implantació LSSI-CE.
  • Assessorament en qüestions relatives de la LSSI Llei de la Societat de la Informació i Comerç Electrònic.

ASSESSORAMENT LLEI PROPIETAT INTEL·LECTUAL I INDUSTRIAL

Oferim un servei complet d’assessorament en matèria relativa als drets de Propietat Intel·lectual i Industrial.
La Propietat Intel·lectual es relaciona amb les creacions de la ment: invencions, obres literàries i artístiques, així com símbols, noms i imatges utilitzats en el comerç.

GESTIÓ DE LA QUALITAT (ISO)

SIB PRODASA assessora als clients en la implantació, formació, auditoria i aplicació de les eines de Sistemes de Gestió normalitzats de les àrees de Qualitat.
Beneficis de la Gestió de la qualitat per a les empreses:

  • Complir amb els requisits dels seus clients
  • Estandarditzar i optimitzar processos
  • Estalvi de costos
  • Enfortir l'estructura empresarial davant canvis
  • Distingir-se de la competencia
  • ISO 9001 – Qualitat en la Gestió de Serveis
  • ISO 14001 – Qualitat en la Gestió Mig ambiental
  • ISO 45001 – Qualitat de la Seguretat i Salut Laboral
  • ISO 27001 – Gestió de la Seguretat de la Informació.

IGUALTAT D'OPORTUNITATS

Arran de l’aprovació del Reial decret llei 6/2019 de mesures urgents per a garantia de la igualtat de tracte i d’oportunitats entre dones i homes en l’ocupació, del Reial decret 901/2020 pel qual es regulen els plans d’igualtat i el seu registre i el Reial decret 902/2020 d’igualtat retributiva entre dones i homes; han generat les següents obligacions a totes les empreses:

  • Implantació d'un Protocol d'Assetjament Sexual o per Raó de Sexe.
  • Implantació d’un Sistema de Valoració de Llocs de treball i un Registre Retributiu.
  • Implantació Pla d'Igualtat d'Oportunitats. (+ 50 emprats/as)

SIB PRODASA assessora a les empreses per a la implantació de totes les obligacions legals en temes d’Igualtat d’Oportunitats de manera que puguin tenir accés a les diferents ajudes governamentals i autonòmiques i compleixin amb les dates límit establertes en la normativa.

Especialistes en el sector sanitari

Els centres sanitaris han de posar especial atenció en el tractament de les dades de salut dels pacients, ja que es consideren dades especialment protegides i la sensibilitat obliga a adoptar mesures de seguretat més estrictes.

Com treballem?

En particular, els centres sanitaris han de posar especial atenció en el tractament de les dades de salut dels pacients, ja que es consideren dades especialment protegides i la sensibilitat d’aquestes dades obliga a adoptar mesures de seguretat més estrictes

Presa de dades

Recaptem les dades de client per adaptar-nos a les necessitats de cada cas concret, entendre les seves necessitats, informar-vos i assessorar-li sobre les obligacions de la Normativa de Protecció de Dades de Caràcter Personal. Es tracta d’una primera verificació i anàlisi de l’acompliment normatiu.

Elaboració de la documentació

Redacció de les clàusules d’informació i consentiment, elaboració de Registre d’Activitats de Tractament i Anàlisi de Riscos, complir amb les obligacions del Reglament General de Protecció de Dades i la Llei de Protecció de Dades i Garantia dels Drets Digitals, notificació de bretxa/fuita de dades i comunicació als interessats, exercici de drets dels interessats, etc.

Adequació a la normativa vigent de Protecció de dades

Assessorament íntegre sobre l’aplicabilitat de la documentació realitzada per a la seva correcta implementació en l’organització, empresa o negoci.

DPO extern

Actuació com a punt de contacte entre el nostre client i l’autoritat de Control de Protecció de Dades de Caràcter Personal, quan Actuem com Delegat de Protecció de Dades extern del seu negoci.

LSSI Política de Cookies, Avís Legal i Política de Privacitat.

Revisió de les pàgines web i aplicacions mòbils que fa a el nivell de compliment amb la Llei.
Redacció dels textos legals d’Avís Legal, Política de Privacitat i Política de Galetes/Cookies.

GESTIÓ DE LA QUALITAT (ISO)

L’assessorem, implantem, formamem, auditem i apliquem les eines de Sistemes de Gestió normalitzats de les àrees de Qualitat perquè la seva organització millori els seus procediments de treball i pugui distingir-se de la competència estalviant costos.

IGUALTAT D'OPORTUNITATS.

Si la seva empresa té + de 100 persones treballadores hauran de tenir aprovat el pla d’igualtat a l’empresa i a partir de 7 de març de 2022 serà d’obligada implantació a partir de 50 persones treballadores.

El Bloc de la Protecció de dades

Europa multa con 89.000 euros diarios a España por no trasponer a tiempo la Directiva de Protección de Datos

El Gobierno achaca a la situación política española la demora en la tramitación España ha sido sancionada con…

llegir més

Ciberataque a MAPFRE

El pasado mes de Agosto de 2020 la empresa MAPFRE sufrió un ciberataque al que la empresa reaccionó…

llegir més

La AEPD impone una sanción de 2.000 euros a un despacho por enviar un burofax con datos personales sin consentimiento

La Agencia Española de Protección de Datos impone una sanción de 2.000 € a un despacho de abogados…

llegir més
Back To Top